Friday, January 25, 2008

Shin Chan. Atopei o amor da miña vida. (Gallego)

Duration: 06:21 minutes
Upload Time: 2007-10-08 12:15:00
User: DaviZzZzZzZz
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

crayon  shin  chan  shinchan  shinnosuke  nohara  misae  hiroshi  gallego  galego  tvg  xabarin  club  cartoon  network  galicia  galiza  

Description:

1º desenlace da historia entre Shinnosuke e Nanako Shin Chan dobrada en galego Capítulo: 175. 1ª Parte Titulo: Atopei o amor da miña vida. video por Parotris. Sinopse. Shin chan, tras canta-la canción do cu partido*, méteselle nun ollo un lixo por mor dunha viruxe. O coitado, ó tentalo quitar inútilmente foino acudir unha rapariga. O neno sente como lle arrincan o corazón e fica completamente namorado dela. *Letra do cu partido: Teño o cu partido que vai ser de min teño o cu partido desde que nacín xD 2ª Parte: http://es.youtube.com/watch?v=Ej0-uKljpxc

Comments

lordkhristian ::: Favorites  2007-10-18 17:43:52

Me fascina este capítulo, en algunos puntos resulta hasta emocionante. Y el humor, como siempre, es extraordinario; sin un guión elaborado pero con esos chascarrillos gallegos que le sientan de maravilla.
__________________________________________________

Other Video Blog Entries

Scarecrow ownage
Messing With Strangers.
7up explosion warning graphic
Kevin Pietersen vs. Shaun Pollock
We Are Marshall


 

No comments: